Henvisningen mottatt :-)

04.01.2014 11:48

GODT NYTT ÅR FOLKENS!

Henvisningen er mottatt og registrert på barneavdelingen på Haukeland, og hun vil nå få time innen 2 måneder :-)  Så nå venter vi i spenning!

Julen har gått over i ett nytt år, og hverdagen ventes velkommen :-)

Det skal bli godt å komme tilbake i rutinene igjen kjenner jeg. Det er godt med en pustepause, men når kroppen ikke helt henger med blir fridager og høytider lett sløvedager hvor det er vanskelig å få kjørt kroppen i gang.

Så selv om hverdagen kan være en utfordring, er fridagene en enda større utfordring med tanke på aktivitet.


 

Lillemor har nytt dagene og fått sove lenge. Og det merkes at uregelmessig kosthold virker negativt på energinivået. Så i dag og i morgen er det opp til vekkerklokke så kroppen er klar til mandag og skole.


 

Har fått bestilt time til meg selv også i løpet av romjulen. Mandag skal jeg stikke å få tatt blodprøver for å ha dem klar til legetime. Jeg har bestilt time hos fastlegen, og håper på at han tar tak i ting og tang. For jeg merker selv på kroppen etter jula at den ikke helt henger med.